Meiden Scouts

Wij zijn een kleine, maar leuke en gezellige groep meiden, die elke week weer een hoop lol met elkaar hebben. Natuurlijk doen we ook wel serieuze dingen, maar we doen vooral wat we zelf erg leuk vinden.

Zo zijn we bezig om onze zaal er leuk uit te laten zien door het te beschilderen, houden we van lekker freubelen, maar vinden we het ook te gek om buiten een wild spel te doen. Die modder is dan soms wat minder, maar ach, moeder wast het wel weer…

Met sinterklaas hebben we een overnachting; we slapen dan op ons matje in het clubhuis, nou ja… slapen… Het is in elk geval reuzengezellig!

Rond hemelvaart hebben we vaak ons proefkamp. Dan zetten we onze tenten weer op om te kijken of we nog wel weten hoe we moeten kamperen. Het proefkamp is altijd beregezellig. Het zijn maar een paar dagen, maar altijd onvergetelijk!

In de zomervakantie gaan we dan een hele week weg en zetten we onze tenten op een kampeerterrein ergens anders op. Vaak staan daar ook andere scoutinggroepen, erg leuk en gezellig. Tijdens het zomerkamp hebben we ook altijd een thema, wat zorgt voor leuke, hilarische momenten waarbij we de vreemdste opdrachten moeten doen. Ook worden de meest hilarische kledingstukken uit de oude doos gehaald om het er zo ‘echt’ mogelijk uit te laten zien. Kortom een hele week feest dus!

Contact opnemen met de leiding van de Scouts – meiden

Klik hier om in te schrijven of voor informatie over de wachtlijst