Ons clubhuis

Ons clubhuis is uitermate geschikt als cursuslocatie, vergaderlocatie of het geven van workshops en is voorzien van gratis internet.

Direct naar verhuur
  • Er is een mooi groot buitenterrein waar kampvuur gemaakt mag worden.
  • Op het buitenterrein is een groot speelveld van gras en in overleg mogen er (party-)tenten op geplaatst worden.
  • Bij overnachting geldt een maximum van 49 personen, deze voorwaarde geldt niet voor dagverhuur.
  • Het gebouw is per dag te huur voor scouting- of jeugdwerkactiviteiten (verjaardagen en andere feestjes vallen hier niet onder).
  • Onze huurprijzen beginnen bij € 82,50 (dagdeel maandag t/m vrijdag).
  • In de zomerperiode is het clubhuis te huur van zaterdag 13:00 uur t/m de zaterdag erna 12:00 uur. Naast de zomerperiode is het clubhuis tijdens feestdagen zoals Pasen, Hemelvaart en Pinksteren te huur. In de overige periodes is verhuur in principe mogelijk van maandag t/m vrijdag en op zondag, zaterdag in overleg.
  • Neem bij interesse contact op via het onderstaande formulier.

Plattegronden

Begane grond

1e verdieping

Hal & overloop

Meterkast
Ruimte van de CV-ketel
Kast met bezems e.d.

Op de 1e verdieping staat een wasbak met 3 kranen (warm/koud water)

Noordzaal

Dit is een zaal van ongeveer 8 x 12 meter. In deze zaal zijn bierbanken en tafels aanwezig.

Zuidzaal

Keuken

De keuken bevat de volgende onderdelen:

• Koffiezetapparaat (met filters)
  • Waterkoker
  • Koelkast
  • Vriezer
  • Oven
  • Magnetron
  • 6-pits kookplaat met afzuiger
  • Dubbele wasbak

Er is een zeer beperkte inventaris aanwezig.

Sanitair

Het sanitair is in 2018 vernieuwd.

• 3 douches
  • 5 toiletten
  • grote wasbak

Explohok

Dit is een zaal van ongeveer 4,5 x 8,5 meter.

Beverhok

Dit is een ruimte van ongeveer 4,5 x 5 meter.

Terrein

Het clubhuis heeft een groot eigen veld.

Het terrein bevat een stookbak en een grote kampvuurkuil.

Omgeving

Verhuur

Ons gebouw wordt in principe alleen verhuurd voor scouting of jeugdwerk activiteiten. Verjaardagen of andere feestjes vallen hier niet onder.

Voor onze eigen opkomsten maken we gebruik van het clubhuis en dat heeft dan ook voorrang op het verhuur.

Bent u geïnteresseerd stuur uw aanvraag in via onderstaand formulier. Graag ontvangen wij meteen informatie over de soort groep en het aantal waarmee u het clubhuis wilt huren.

Verhuuraanvraag of informatievraag

Bezoek adres